CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Dagistrött

Det hade gått jättebra på dagis för Lucas idag inga problem alls;) Han är fortfarande sig lik:) samma gamla busiga kille som för 10 veckor sen:)

Lucas gick hela vägen hem från dagis idag + att han drog vagnen hela vägen .... han är så duktig

När vi kom hem märktes det direkt att han börjat på dagis igen jag känner igen den där dagiströttheten som kommer han är inte dum eller trotsig men han blir så ledsen för precis allt för att han är så trött o egentligen inte orkar göra nått:( stackars lite han va ju bara där 5 timmar o sov 1 av den hur ska det gå sen för vissa dagar har han 7,5 timmar min prins... men men han har ju en farmor o farfar som är halvpensionärer haha de har svårt att sluta jobba helt:)

Vi lagade iaf lite mat fiskbullar o potatis, kollade pippi, mötte en tjej som skulle köpa en bok, och sen fick Lucas dusch o efter det fick han ta ett kallt bad. Han var sedan jättesval o skön när han gick o la sig och har sovit som en stock sen dess:)

Själv ska jag betala de sista böckerna som jag fått tag på nu o sen ska jag nog krypa ner brevid prinsen,..

Imorn står det lämna på dagis, skjutsa mamma, jobba, betala min kusin för Lucas nya garage, läsa klart kurshandledningen, handla o hämta på dagis:)

Hoppas på sol i helgen så vi kan rymma ut till Landet tror det skulle vara skönt för både mig coh Lucas helst med tanke på den där jävla augustifesten....

hörs

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0