CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

Dagen so far.....

Idag blev det lite action upp ur sängen brukar alltid ligga o dra mig lite:)

Ringde min älskade vän Jenny o prata lite skit, fixa frukost och sen hade jag telefonbriefing inför ett jobb jag ska göra på onsdag. Lucas skötte sig exemplariskt under tiden och gick med fingret framför mun o visa att man skulle vara tyst hihi dem är ju för söta.

Sedan myste vi lite innan vi fixa lite köttfärspaj till lunch och sen blev det en lång tupplur på 3 timmar.

När vi hade vilat så klädde vi på oss o gav oss ut för att få lite frisk luft först till affären och panta flaskor, pengarna las i vår semesterbur inför nästa sommar det växer kraftigt i den. alla mynt åker i vid dagens slut. (En fin brinks saltgurksburk stor modell).

Sen besökte vi Mamma/mormor på jobbet för att lämna snabba cash som de ville låna. Sedan vidare till mamma o morfars jobb för att skriva ut lite papper och så skulle jag lämna in underlag för friskvårdspeng:)

Sedan tillbaka till affären för att köpa mjölk o grönsaker.

Nu lagas middag här,  det blir färdig p-gratäng, kycklingspett, broccoli, grönsaker, marinerade vitlöksklyftor och en kall sveet chilisås... mums ska det bli.

See ya
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0