CursorsFree Cursors
Martina-Lucas -

År 2

Jaha då var det måndagen den 23 augusti idag och 10 veckors sommarlov är slut:( skönt har jag haft det iaf....

Idag drar skolan igång och jag ska läsa den estetiska inriktningen i första kursen kommer jag läsa ordet, bilden och hantverket ska bli kul:)

Klockan 1 börjar jag och så ha jag 2 halvtimmes intron och ett 1,5 timems.

Lucas får gå på dagis till klockan 5 idag med det gör nog inte honom nått för idag var hans bästis tillbaka och det blev kramkalas när vi kom dit:)

Nu innan jag börjar så ska jag hinna med att duscha, atä mat, ropa hen en fleecefodrad regnjacka på tradera och försöka läsa lite i en kursbok inför ett litteraturseminarium på torsdag.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0